Diensten

Expo Promotiemix BV hanteert traditionele direct marketing methoden, afgewisseld met moderne instrumenten. De doelstellingen van onze klant staan centraal. Expo Promotiemix BV reikt ideeen, suggesties en adviezen aan, gebasseerd op ervaringen en best practices. In gezamelijk overleg resulteert dit in een voor de klant optimale mix welke Expo Promotiemix BV uitwerkt en vervolgens implementeert.

Ieder medium heeft zijn eigen kenmerken. Welk type  het best gebruikt kan worden, hangt af van verschillende factoren. Meerdere media kunnen ook samen gebruikt worden, zodat ze elkaar versterken.

Expo Promotiemix BV levert de volgende diensten:

1. Mediaplanning

Om marketing & communicatiedoelstellingen te kunnen realiseren wordt gebruikt gemaakt van een gestructureerd mediaplan.

Expo Promotiemix biedt een pakket aan waarbij het mediaplan op maat wordt ontwikkeld en uitgevoerd. Het maatpakket is opgebouwd uit het opzetten en uitvoeren van het mediaplan, de media-inkoop en administratie waarbij ieder aspect ook afzonderlijk kan worden afgenomen. Op basis van de bedrijfsdoelstellingen en mediabudget worden de juiste promotietools en media. gekozen. Daarnaast verzorgd Expo Promotiemix het contractbeheer, de facturering en bewijsnummercontrole.

2. Direct Mailing

Expo Promotiemix biedt een allround pakket aan waarbij de inzet van direct mail op maat wordt ontwikkeld. Direct mail kan verschillende doeleinden hebben en afhankelijk van de doelgroep wordt de meeste passende benadering gezocht. Daarom stelt Expo Promotiemix in samenspraak met de klant de ideale crossmediale mix van marketingmiddelen samen en voert deze uit. Bijvoorbeeld het uitsturen van (gepersonaliseerde) brochures, antwoordkaarten of klantenbrieven, eventueel in combinatie met de inzet van online media zoals e-mailings.

Het hele traject wordt door Expo Promotiemix  opgezet en uitgevoerd. Expo Promotiemix draagt  zorg voor de adresgegevens, het personaliseren van de direct mail en het in goede banen leiden van de responseverwerking.

3. Persactiviteiten

Relatiebeheer met de pers en het informeren van de juiste journalisten is een belangrijk aspect voor zowel beursorganisaties als bedrijven. Expo Promotiemix biedt een pakket aan waarbij de informatievoorziening richting de pers op maat wordt bepaald. In samenspraak met de klant neemt Expo Promotiemix de voorbereiding en uitvoering van persevenementen over, uitsturen van persberichten, coördineren van persuitnodigingen en persdelegaties naar beurzen.

4. Persoonlijke presentatie beursdeelname

Een beursdeelname begint al maanden voordat de beurs daadwerkelijk plaats vindt. De fundering voor het uiteindelijke resultaat wordt gelegd in de voorbereidingsfase waarna het beurssucces mede bepaald wordt door de actieve beursdeelname van de bedrijfsmedewerkers alsook de klantgerichte nazorg en opvolging van leads. Expo Promotiemix biedt daarom beurstrainingen aan waarbij bedrijven leren hoe er meer rendement behaald kan worden uit beursdeelnames. In de training komt vooral de persoonlijke presentatie van de medewerkers aan bod.

5. Standpresentatie en promotie

Expo Promotiemix denkt graag met bedrijven mee voor een succesvolle beursdeelname. Een belangrijk aspect hierbij is de beursstand. Is de stand onderscheidend? Nodigt de stand bezoekers uit om de stand op te lopen? Wordt het bedrijfsimago op de juiste wijze over gedragen? Dit en meer kan het effect van de beursstand op de beursdeelname aanzienlijk vergroten. In samenspraak met de klant bedenkt Expo Promotiemix  de meest passende standbouw, onderscheidend en met een prima prijs/kwaliteitsverhouding.